emmaalidman.blogg.se

En person som du saknar

Kategori: Allmänt

De är så många jag saknar men två stycken saknar jag mest de är min FARFAR OCH KUSIN! 

Min kusin var som en syster för mig vi var ofta sura på varandra men när vi var själva så var vi alltid så gulliga och snälla mot varandra. Jag kommer alltid att sakna min kusin (syster) men jag vet iallafall att hon finns för mig och kollar på mig hella tiden.

Min farfar och jag har alltid haft så kul jag har ett minne när vi gick ut på en ö när det var vinter och is på Mälaren. Så skulle vi gå ditt och de gick bra men sen på vägen hem var jag så trött så farfar sa till mig
-om du gör hem och hämtar pulkan och kommer tillbaka så kan jag köra hem dig.
Jag svara
- Jaaa då jag börja springa sen kom jag på om jag hämtar den så är jag ju hemma redan.
Men det var det bästa!
Men farfar gjorde det alltid så mysigt och sova hos farmor och farfar  för både väckte mig med att ta mitt hår och kittla i  örat så jag vakna de var de bästa.


ÄLSKAR ER TVÅ! <3


 


Kommentera inlägget här: