emmaalidman.blogg.se

Bästa passet

Kategori: Allmänt

Idag så var passet på Ior jätte kul och känner att han lyssnar bra på mig men det kan bli bättre men det jobbar vi på. 
Passet var markarbette/dressyr och vi slulle öva på volterna och galoppfatningar över bomar. Det var svårt i början för Ior var stel för han har ståt i 2 veckor nu och villat för han har vart hostig. Men nu känns det skönt att han har komit tillbaka igen och att vi kan fortsätta att utväxlas i vår dressyr mål.
 
Men det går framåt oc dagens ridpass kände jag att vi kommer kunna utveklas jätte mycket om jag kanske blir foder eller något på han för att rida han mer dagar i veckan.
 
MEn det ska jag kolla med mamma och min ridlärare hur mycket det kostar och om jag får för mamma för det skulle vara jätte kuloch det skulle vara bra för både mig och Ior att få vara med varandra mer.
 
Kommentera inlägget här: